Retour au SiteLe Forum des True Gothics Index du ForumFAQRechercherListe des MembresGroupes d'utilisateurs S'enregistrer ProfilSe connecter pour vérifier ses messages privésTrue Gothic Connexion
de hoge hoed
 
Poster un nouveau sujet True Gothic   Répondre au sujet True Gothic Le diner de Goths
Voir le sujet True Gothicprécédent :: Voir le sujet True Gothicsuivant  
Auteur True Gothic Message True Gothic
Eden Stevenson
Gnome


True Gothic inscrit le: 23 Nov 2020
Messages True Gothics: 3

Message True GothicPosté goth le: Lun 23 Nov 2020, 10:19:32, 327/48    Sujet du message True Gothic: de hoge hoed Répondre en citant un True Goth

Doe geen moeite om de beveiliging van een systeem te testen, de hoge hoed tenzij u gedwongen wordt dat systeem te gebruiken om informatie die u belangrijk vindt in niet-versleutelde vorm op te slaan. Als u gedwongen wordt om een dergelijk systeem te gebruiken (en dus om de beveiliging ervan te testen), voer dan al uw tests zo uit dat ze op geen enkele manier naar u kunnen worden herleid. Als u beveiligingslekken aantreft, hoeft u alleen maar zo min mogelijk gebruik te maken van het systeem. U mag in geen geval het management daadwerkelijk over de beveiligingslekken vertellen, tenzij u, ondertekend en schriftelijk, toestemming hebt gekregen om de beveiligingstests uit te voeren. Als u een dergelijke autorisatie heeft, zorg er dan voor dat u kopieën ervan op veilige plaatsen bewaart.

Het komt erop neer dat het bedrijfsmanagement niets kan schelen over de daadwerkelijke beveiliging van hun systeem. Ze geven alleen om de illusie van veiligheid, en ze zullen hun volledige woede uiten tegen iedereen die die illusie durft te doorbreken.Je was al berispt voor een beveiligingsovertreding van de alielle hoeden SSD-faciliteit nadat je contract daar was verlopen. U gebruikte bronnen (op een computer waarvan u was verteld dat u deze niet moest gebruiken) om de wachtwoorden te kraken van niet alleen een Intel-faciliteit waar u niet langer werkte, maar ook van een ander bedrijf. Je hebt een achterdeur geïnstalleerd die, hoewel je misschien beweert dat deze veilig was, externe zonnehoed man toegang tot het Intel-netwerk toestond zonder daarvoor toestemming te hebben.

Elke werkgever waar ik heb gewerkt, zou deze ongeoorloofde acties als gros beschouwen. Als mannen die traditioneel in de landbouw en op het platteland werkten zich bij de strijdkrachten voegden, traden vrouwen naar voren om op het land te werken. Het gebrek aan paarden, waarvan er vele waren gevorderd en naar de oorlog waren gestuurd, betekende echter dat een deel van het essentiële zware werk, zoals het trekken van ploegen, erg moeilijk was, wat resulteerde in een langzamere output. De toegang tot kunstmest werd ook beperkt, waardoor de druk op de producten van eigen bodem nog groter werd. De Duitse marine bedreigde de bevoorrading van het VK vanuit zonnehoed kind het Britse rijk en andere regio's, hoewel hun blokkade een beperkt effect had, zelfs nadat de Duitse U-boten hun onbeperkte activiteiten hadden hervat.

Het reguleren van de levering van goederen leidde tot een "zwarte markt" - de verkoop van "off-the-records" artikelen, van landbouwmachines tot benzine tot rundvlees en varkensvlees. De regering was zo bezorgd dat ze in feite een korte dramatische film produceerden die mensen aanmoedigde de wet niet te overtreden. Technisch gezien verkocht Mildred Hopkins (links) sigaretten op de "zwarte markt", hoewel ze het alleen deed om vrienden te helpen. Ze stopte nadat ze een doos in een la met parfum had opgeborgen en haar vrienden klaagden over hoe de sigaretten smaakten.

Dit systeem betekende dat het essentieel was om in de goede boeken van je plaatselijke groenteman of slager te blijven voor iedereen die in het geheim hoop koesterde om af en toe wat extra snippers bij hun rantsoen te krijgen - en dit was niet de enige overtreding van de regels. Rantsoenering hielp een zwarte markt bloeien;  Spivs 'en andere criminelen boden degenen die het zich konden veroorloven extra voedsel, brandstof en luxe aan die moeilijk verkrijgbaar waren, in ieder geval in de hoeveelheden die sommige mensen wilden. Dit was een lucratieve bedrijfstak en de maximale gevangenisstraf van vijf jaar, zijnde een  Spiv ', was onvoldoende om velen uit te stellen.

Ik herinner me dat ik het PBS-programma jaren geleden zag, maar ze lieten de allround strijd zien waarmee de Britten tijdens de oorlog werden geconfronteerd. Ik ben net begonnen met hoedenwinkel breda dit dieet en heb problemen met het vinden van een aantal dingen, afgezien van groenten, om zo nauwkeurig mogelijk te zijn, dus vervangingen zijn noodzakelijk. Hallo Carolyn, bedankt voor je blog, ik vind het geweldig en dat zal ik zeker zijn enkele recepten uitproberen. Ik wilde jou en je lezers gewoon laten weten dat er een geweldige serie is die momenteel op de BBC draait en die inzicht geeft in hoe mensen (en met name boeren) met veel tekorten omgingen tijdens WO II: Wartime Farm. De serie leidde me naar google recepten voor oorlogstijd en kocht me op je blog.
Revenir en haut de page True Gothic
Voir le profil de l'utilisateur True Gothic Envoyer un message privé
Montrer les messages True Gothics depuis:   
Poster un nouveau sujet True Gothic   Répondre au sujet True Gothic   Le diner de Goths Page 1 sur 1 

 
Le Forum des True Gothics Index du Forum