Retour au SiteLe Forum des True Gothics Index du ForumFAQRechercherListe des MembresGroupes d'utilisateurs S'enregistrer ProfilSe connecter pour vérifier ses messages privésTrue Gothic Connexion
vans dames
 
Poster un nouveau sujet True Gothic   Répondre au sujet True Gothic Le diner de Goths
Voir le sujet True Gothicprécédent :: Voir le sujet True Gothicsuivant  
Auteur True Gothic Message True Gothic
Arno Fast
Gnome


True Gothic inscrit le: 14 Juil 2021
Messages True Gothics: 3

Message True GothicPosté goth le: Mer 14 Juil 2021, 09:37:39, 194/28    Sujet du message True Gothic: vans dames Répondre en citant un True Goth

Laten we eens kijken naar een geheel nieuwe colorway van vans dames de iconische Puma Suede-lijn. De Teal Leopard Puma Suede heeft een Teal-bovenwerk met een zwarte luipaardprint verwerkt in het klassieke silhouet. Ook in zwart komen het logo, de veters en hak. Afwerking van het ontwerp is een schone witte tussenzool. Dit zijn een geweldig paar sneakers om toe te voegen aan de collectie. Geen woord over wanneer de Puma Suede Teal Leopard naar de VS zal gaan, maar ze hebben hun weg gevonden naar Japanse retailers. uit de gedetailleerde foto's hierboven voor een beter zicht.

De Puma Compression 500 voelt aan als iets dat uit de pagina's van hun verleden is gescheurd met zijn eenvoudige suède en mesh-constructie en gestroomlijnd hardloopontwerp, maar dit is een geheel nieuwe release. en ze voelen heel erg vans sk8 hi aan als een lente-release, maar we zullen moeten wachten tot deze edelstenen uitkomen in 2014. Houd ons in de gaten voor meer afbeeldingen en informatie.

De Puma Suede en Puma Stepper zijn hier te zien als onderdeel van de Puma Animal Pack.Elk suède model heeft vans platform een andere kleurblokkering, waarbij de Puma Suede een volledig bovenwerk met luipaardprint heeft, behalve de vormstreep en de Puma Stepper krijgt alleen een afdruk op de kraag en een contrastkleurige vormstreep.Er is nog geen bericht over wanneer deze zullen uitkomen, maar we vermoeden dat alleen geselecteerde Puma-retailers ze zullen hebben.

Ik wil een paar collabs doen, een paar Peas Carrots Puma-collabs. "Hij zei ook dat zijn favoriete model de Puma Clyde is en dat zijn doel is om uiteindelijk zijn eigen kenmerkende Puma-schoen te hebben. Afbeelding: @casseyveggiesIn een tijd vans harry potter waarin artiesten als Rick Ross en Lil' Wayne hebben goedkeuringsdeals verloren vanwege hun controversiële teksten, Casey maakte duidelijk dat hij altijd zijn best doet om opmerkzaam te zijn bij het schrijven van zijn liedjes. "Er is altijd een bewuste poging om te proberen het iets te houden dat ik kan spelen voor mijn oma", vertelt Veggies aan Vibe. "Daar gaat het mij om. Ik kijk altijd naar mijn teksten."

De opkomende rapper verzamelt een jonge, energieke en diverse fanbase. Hoewel hij nog geen begrip is, heeft hij het respect van al zijn collega's. Met deze toevoeging aan hun team is Puma nu een stap dichter bij die alle facetten van het spel bestrijkt. Indien gepromoot en correct uitgevoerd, is de hemel de limiet voor zowel Puma als Veggies. Blijf ons volgen voor meer informatie in de nabije toekomst. Speciale dank aan Kicks on Fire-bijdrager Joe Sherman voor zijn werk aan dit stuk.

Degenen onder u die hongerig zijn om de Hypebeast x Puma Dim Sum-release te vans baby bemachtigen, moeten nu uw PayPal-saldo controleren. De dubbele drop met de Puma Blaze of Glory en Puma Blaze LTWT is nu beschikbaar via de website voor een redelijk geprijsde $ 155 per paar. Foto's van de smakelijke combinatieschotel zijn hierboven te zien, dus kies je gif en pak vandaag nog een paar. Geen woord over of ze bij andere Puma-retailers zullen aankomen, maar houd ons in de gaten voor informatie.Hypebeast x Puma Dim Sum ProjectPuma Blaze of Glory, Puma Blaze LWTW$155Bron Hypebeast Naast de Puma Suede Classic Eco Green Lake [img]https://www.by-lis.com/images/n/vans platform-942pli.jpg[/img] die we net zagen, is deze even levendige paarse colorway.
Revenir en haut de page True Gothic
Voir le profil de l'utilisateur True Gothic Envoyer un message privé
Montrer les messages True Gothics depuis:   
Poster un nouveau sujet True Gothic   Répondre au sujet True Gothic   Le diner de Goths Page 1 sur 1 

 
Le Forum des True Gothics Index du Forum